广州拼箱公司

代理日本、非洲、中东、澳大利亚、美国、英国等国家港口的散货拼箱服务

« 杜蒂戈林拼箱.可以上门提货上海国际货运办事处 »

一站式运输服务迪拜/杰贝阿里阿布扎比

seashipingWe can provide our clients professional international freight forwarding and world-wide one-stop integrated logistics service with best services and fairest rates ,which including :
SEASHIPING FOR EXPORTING FROM CHINA

According to the request of the clients, we design the suitable transportation way, booking spaces, and offer the shipping order number to the clients very soon.
Based on less than carload lot, we can offer especial LCL(less container load) services for the clients.选择递接物流的门到门一站式运输服务是既省成本又省力气。主要是我司门到门运输没有隐含费用产生,一切做法透明实报实销,3.如果货物只有几个立方,目的地又不是很热门的国家港口却只能选择拼箱到港海运,这种运输建议客户多采购一些货物使用20尺整柜,或者使用空运到机场运输收货人自己找代理清关提货,其成本反而还比散货到港还便宜得多.如果客户实在是想用拼箱运费方式,我司也可以推荐全球代理给收货人安排清关与派送。先向店家客服确定商品是否可以运输,并确定包装注意事项。(个人和公司都可以收货,无需进出口权,我司都可办理运输)。发货到我司仓库,确定货物的数量和货物价值,提供货物清单于我司业务,清单模板由我司提供(装箱单里面的货物名称、价格、数量、收货人信息、地址一定要填写正确)。
  • 相关文章:

欢迎来电来人

Copyright 2003-2012 gzfeisheng.com. Some Rights Reserved.